Direktlänk till inlägg 17 juli 2010

Bäst i motsatt kön!

Av Malin - 17 juli 2010 19:29

Längesedan man bloggade....


Semestern är över, och jag har nu tillfälligt dubbla jobb, så tiden har svårt att räcka till bloggen.


 B.F. var smällfin i ett sulkyjobb med OAL förra helgen så nu blir det (förhoppningsvis) start den 25:e.


Freja var smällfin idag på snkk:s Nationella utställning då hon blev BIM!!!!

Att det skulle gå så bra var helt chokerande för mig, jag tappade hakan redan vid utdelningen av CK!

Domare: Norman Deschuymere, Belgien

Resultat: Ökl: 1 Ökk:1 btkl:1  CK  BIM

Kritik: Compl scissorbite, fem head, flat scull, a little bit short and snipy in muzzle, dark eyes, good ears, good neck and topline, good chest, medium angulation, medium bones, by movement a little bit cowhawed in rear, loose in front, good proportion in the rear good coat.


Sedan senast jag skrev har vi ju oxå haft en underbar midsommar i björkliden, bilder därifrån finns på min pixbox   http://www.pixbox.se/alb_show_id1192733_page0.html

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 11 november 2012 23:00

  Och mycket har hänt.. Ska nu kortfattat berätta vad som hänt och ska försöka bli en bättre bloggare härdanefter.   Det absolut största och viktigaste som hänt under året är självklart att vår dotter Idun föddes i maj. Hon har nu hunnit bl...

Av Malin - 7 oktober 2011 17:35


  Som rubriken säger har det i veckan ploppat upp en juvertumör på Kia....   ELÄNDE! Var idag iväg till Gammelstad och kollade upp den och ja, dom rekommenderade operation... Så nu blir det operation den 18e på Djurkliniken i Öjebyn ( flera t...

Av Malin - 1 oktober 2011 14:40

   Fortsatt urusel på att uppdatera....   Stackars B.F. skadade sig i senaste starten, just när formen verkade sitta där... Så nu står han med en böjsena. Tycker så otoligt synd om den här kusen, han vill och kan verkligen springa men är så o...

Av Malin - 7 augusti 2011 18:32

   Lång mellan bloggarna här...   Sammanfattningsvis under den period som förflutit kan jag säga:   B.F. vann comebacklopp och var superseg under loppets första 1500 meter, men han vet iaf när han ska ta i och var helt överlägsen över mål! ...

Av Malin - 12 juli 2011 22:59

Bloggen har liksom jag fått ha lite semester. Men nu e semestern slut så det är verkligen dags att skriva några rader.   Vi var för två veckor sedan ner till Stockholm och turistade. Som dom "pensionäer" vi är så var vi på en del museer, Favo...

Ovido - Quiz & Flashcards