Alla inlägg under mars 2010

Av Malin - 15 mars 2010 18:02


Fy på mig, nu har jag legat av mig med bloggandet...


Allt har bara rullat på som vanligt i livet, har nästan haft mer att göra sedan jag började jobba mindre...


Giganten är snorig så det har inte blivit så mycket träning för honom på slutet, synd då vi hade planerat för ett lopp den 21:a, men viktigast av allt är ju att man har en frisk häst när man startar! Nu får han gå ute på nätterna för att få så mycket tid i hagen som möjligt, och frisk luft är ju toppen!

Han har fått ett nytt vintertäcke som jag fullkomligt avgudar, Rambo supreme turnout heavy! Säsongen för vintertäcken är visserligen snart över men jag kunde inte låta bli när det var 30% rabatt  .


  

 "Gige Fjant" i sitt nya täcke!


Freja har tränat på som vanligt, mest lydnad, så vi får någon ordning på lilla damen. Dogsen ( & Vi)  har fått vara i Stockbäcken, hos min mamma & pappa, några svängar, dom verkligen  älskar att vara där, det är himmelriket på jorden för dom! Att få springa lösa och vara ute hur mycket man vill, annat är det ju i stan, där vi tyvärr bor.


Imorgon drar jag, Jani och min mamma till haparanda och IKEA!!

Ska bli så kul att bara strosa runt och få ideer och självklart shoppa då oxå!

Jani delar inte min glädje med Ikea

.... men säg den karl gillar att besöka ikea....

så han åker och hälsar på sina föräldrar, som bor i happis, medans jag och morsan tar oss en heldag i himmelriket  .


Nåväl nu har jag varit lite duktig och bloggat, ska försöka bättra mig.

Ovido - Quiz & Flashcards